torstai 5. helmikuuta 2009

Torsdag!

Hej!
Vet att jag inte skrivit på länge!
Men jag har inte haft datan på alla dagar ens.
Idag ska jag börja jobba igen!
Igår var jag på ljusparty....
Härliga ljus men dyra.
På söndagen var vi på kryssning med gubben,och kom hem på måndag kväll.
Vi var riktigt nöjda!
Så nu har jag städat skåp så att vi får in allt som vi handlade!
J fyllde år igår!3år,men det blir kaffe först på lördagen!
Snart kommer flickorna hem från Åland,det ska bli roligt!
Sen har jag ju bokat resa till slutet på mars så då träffas vi igen!
I morron när jag slutar jobba kommer jag bara hem och dushar så skall jag på massage.
Så efter det blir det att fara och äta morgonmål till mamma och pappa.
På det viset behöver jag bara krypa i säng sen när jag kommer hem!
Nu ska jag fortsätta med mina skåp,så får jag alla ordnade när jag engång är igång!

Nu är kl 12.15

1 kommentti:

Ior utan R kirjoitti...

ja de e inte allt för ofta man får en uppdatering på bloggen, bara i telefon! =)