keskiviikko 6. toukokuuta 2009

Skruven borta

Igår var vi sista gången till Salo för P:s vrist.
Dom fick bort skruven bra och nu är där ett nytt sår med tre stygn.
Han är sjukledig till nästa veckas slut.
Skruven fick vi hem i en påse,som minne plus att man kan visa åt folk hur lång den är!
Har beställt mammografi idag!
Ska till Åbo den 1.6 kl 9.40 så jag tror att jag hoppar på bussen för det är mitt emot busstationen!
Så behöver jag inte köra i morgon rusningen och söka parkering.
Hinner gå på stan sen innan jag ska hemåt.
I kväll börjar man jobba.
På lördagen ska vi på fest från jobb,för dom har 40 års jubileum!
Söndag ska vi till kära syster på kaffe då hon igen blir ett år äldre!:)
Idag en lugn dag,endast upp till Kimito efter värkmedicin åt P.
Kanske sova en stund så att man är pigg sen i natt!

1 kommentti:

Eulalia 3 kirjoitti...

Kul att få ett livstecken från dej också. Hade dotra din i huvet på mej idag, så nu är sommarfrillan fixad.